CACLP cun finale perfetta |Reunione à AVDC-China

Infurmazioni nantu à l'esposizione

gfhfh (15)

U 19thedizione di a China Association of Clinical Laboratory Practice Expo (CACLP) è a 2ndChina IVD Supply Chain Expo (CISCE) - a mostra di punta mundiale per i diagnostichi in vitro - cù u tema di "Brand Bright • Glory Future" hè stata cun successu da 25 à 28 ottobre in Nanchang, Cina.

gfhfh (16)

Un totale di 1400+ imprese di diagnostichi in vitro anu participatu à sta mostra.Sottu à a tendenza di bona tendenza di sviluppu di l'industria di diagnostica in vitro, una grande riunione nantu à u prugressu sanu di l'industria di diagnostica in vitro hè stata cun successu, chì mostra u grande putenziale è u sviluppu di u sviluppu di l'industria diagnostica in vitro in Cina à u mondu.

Bio-Mapper hà svelatu u stand B5-1505 cù l'ultimu catalogu di prudutti, è l'antigenu HIV, l'antigenu / l'anticorpu di l'animali ecunomicu è l'antigenu / l'anticorpu di l'animali, l'antigenu / l'anticorpu di e malatie tropicali è vettoriali anu attiratu assai attenzione.

gfhfh (17) gfhfh (18) gfhfh (19)

Un flussu cuntinuu di cunsultanti di u situ di mostra, a scena una volta calda, assai vivace.I culleghi in situ di Bio-Mapper anu spiegatu ancu cù cura, prufessiunale è entusiasmu à ogni persona chì hè ghjunta à u stand è hà fattu ogni sforzu per permette à l'espositori di avè una sperienza megliu in fighjendu a mostra.

Trè ghjorni di brillanti CACLP hà cunclusu cù successu, Bio-Mapper hà avutu un scambiu più profondu cù esperti è studiosi in diverse industrie in questa mostra.Adupremu i guadagni ottenuti sta volta per cuntinuà à arà l'industria di l'assistenza sanitaria, dedicà à l'innuvazione nantu à a strada di u futuru, è fucalizza cumplettamente in teste di salute è diagnosi immediata.

A pulitica naziunale sustene u sviluppu di l'industria di diagnostichi in vitro, è mantenemu ancu a tendenza in i tempi per furnisce megliu prudutti è servizii per a maiò parte di l'utilizatori è aghjunghje valore à a Cina sana 2030!


Tempu di Postu: Nov-23-2022

Lasciate u vostru Messaghju