A superinfezione da Covid-19 pò emergere cum'è una nova norma

A prevenzione di u virus covid-19 in u mumentu, hè ancu l'alta stagione di e malatie respiratorie cum'è l'influenza.Zhong Nanshan, un membru di l'Academia Cinese di Ingegneria, hà dettu recentemente chì a causa di a frebba recente ùn hè micca solu una infezione cù u virus covid-19, ma ancu l'influenza, è uni pochi di persone ponu esse doppiamenti infettati.

In precedenza, u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie (CDC)avia emessu un avvisu anticipatu: questu vaghjimu è invernu o invernu è primavera, pò esse risicu di epidemie sovrapposte di influenza ècovid 19infizzioni.

Stagione 2022-2023 di l'influenza

Pò esse un risicu di pandemia di influenza

L'influenza hè una malatia respiratorja infizziosa aguda causata da u virus di l'influenza è hè unu di i prublemi maiò di salute publica affrontati da l'omu.

Perchè i virus di l'influenza sò antigenicamente variabili è si sparghjenu rapidamente, ponu causà epidemie staghjunali ogni annu.Sicondu l'estimazioni di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), l'epidemie staghjunale annuale di influenza pò causà più di 600 000 morti in u mondu, equivalenti à una morte per influenza ogni 48 seconde.È una pandemia glubale puderia ancu tumbà milioni.A gripe pò influenzà 5% -10% di l'adulti è circa 20% di i zitelli in u mondu annu annu.Questu significa chì in l'alta stagione di a gripe, 1 in 10 adulti hè infettatu da a gripe;1 in 5 zitelli hè infettatu da a gripe.

Covid 19superinfezione pòefusione cum'è anew norm

Dopu trè anni, u novu coronavirus hà cuntinuatu à mutà.Cù l'emergenza di varianti Omicron, u periodu d'incubazione di a nova infezione da coronavirus hè stata significativamente accurtata, a trasmissione intergenerazionale hè stata accelerata, a trasmissione occulta è l'efficienza di trasmissione sò stati significativamente aumentati, cumminati cù reinfezzione causata da fuga immune, chì hà fattu chì e varianti Omicron anu vantaghji significativi di trasmissione. paragunatu cù altre varianti.In questu cuntestu, coincide cù l'alta incidenza di l'influenza in u mità di l'invernu, è mentre avemu da affruntà i periculi di a malatia è u statutu epidemicu di l'influenza in a stagione attuale, duvemu cunsiderà s'ellu ci hè attualmente di fronte à u risicu di superinfezzione cù novi coronavirus è influenza.

1. A larga gamma globale di epidemie doppie "Covid-19 + influenza" hè ovvia

Da i dati di sorveglianza di l'OMS, si pò vede chì da u 13 di nuvembre di u 2022, l'epidemie di virus di l'influenza hè aumentata significativamente questu invernu, è a tendenza di l'epidemie sovrapposte di covid-19.influenza hè assai evidenti.

Avemu da capisce chì, assai sfarente da e caratteristiche di "hè difficiule di determinà s'ellu ci hè una superposizione di i dui virus di covid-19 è influenza in a prima fase di covid-19, è ùn hè micca esclusu chì covid-19.i malati pusitivi anu influenza", ci hè attualmente una situazione di "doppia epidemia" dicovid 19è l'influenza à grande scala in u mondu sanu.In particulare da l'entrata in questu invernu, e cliniche di febbre in parechji lochi in Cina sò stati pieni, chì indicanu chì u statutu attuale di l'infezzione virali hè cumplitamenti sfarente da quellu di trè anni fà, mentre chì u numeru di pazienti cù "sintomi simili à l'influenza" resta altu, chì hè ancu strettamente ligata à u coefficient d'infezzione di varianti Omicron.A causa di a frebba in e persone infettate ùn hè più solu a covid 19 infezione, assai pazienti sò infettati cù influenza, è uni pochi pò avè una doppia infezione.

图片15

2. L'infezzione di u virus di l'influenza prumove significativamente l'invasione è a replicazione di virus Covid-19

Sicondu un studiu da u Laboratoriu Chjave di Virologia di u Statu, a Scola di Scienze di a Vita, l'Università di Wuhan, l'infezzione cù u virus Covid-19 è l'infezione simultanea cù u virus influenza A aumenta l'infettività di u virus Covid-19.U studiu hà cunclusu chì i virus di l'influenza A anu a capacità unica di aggravà l'infezione da virus Covid-19;a pre-infezzione cù i virus di l'influenza prumove significativamente l'invasione è a replicazione di u virus Covid-19, è trasforma ancu e cellule chì altrimenti ùn saranu micca infettate da u virus Covid-19 in cellule cumpletamente suscettibili;L'infezzione di l'influenza sola provoca una surregulazione (2-3 volte) di i livelli di espressione ACE2, ma a co-infezzione di l'influenza cù l'infezione da Influenza sola hà causatu una regulazione superiore di i livelli di espressione ACE2 (2-3 volte), ma a co-infezzione cù Covid-19 ACE2 fortemente aumentata. livelli di espressione (circa 20 volte), mentre chì altri virus respiratorii cumuni cum'è virus parainfluenza, virus respiratoriu sinciziale è rinovirus ùn anu micca a capacità di prumove l'infezione da virus Covid-19.Dunque, stu studiu hà cunclusu chì l'infezzione cù i virus di l'influenza prumove significativamente l'invasione è a replicazione di i virus Covid-19.

3.Covid-19 a co-infezzione cù a gripe hè più severa in i pazienti hospitalizati cà una sola infezione

In u studiu di L'impattu clinicu è virologicu di l'infezioni singuli è doppie cù l'influenza A (H1N1) è SARS-CoV-2 in i pazienti adulti hospitalizzati, 505 pazienti diagnosticati cun novu coronavirus o influenza A à l'Ospitale di u Populu di Guangzhou (Guangzhou, Guangdong) sò stati inclusi.U studiu hà indicatu chì: 1. a prevalenza di a co-infezzione di l'influenza A in i pazienti hospitalizzati cù covid-19era 12,6%;2. co-infezzione principarmenti affettatu u gruppu anzianu è era assuciata incù i risultati clinichi poviri;3. a co-infezzione hà avutu una probabilità aumentata di ferita renale aguda, insufficienza cardiaca aguda, infezzione bacteriana secundaria, infiltrazione multilobar, è ammissione in UCI cumparatu cù i malati cù influenza A sola è novu coronavirus.Hè statu cunfirmatu chì a malatia causata da a co-infezzione cù u novu coronavirus è u virus di l'influenza A in i pazienti adulti hospitalizzati era più severa di quella causata da l'infezzione cù u virus solu (a tabella seguente mostra u risicu di eventi avversi clinichi in i pazienti infettati da influenza). A H1N1, SARS-CoV-2, è i dui virus).

图片16

▲ Riscu di eventi avversi clinichi in i malati cù influenza A H1N1, SARS-CoV-2 è co-infezzione cù sti dui virus

Trasformazione di idee terapeutiche:

U trattamentu di una sola infezione da Covid-19 passa à un trattamentu cumpletu è sintomaticu cum'è chjave

Cù più liberalizazione di u cuntrollu di l'epidemie, a co-infezione da Covid-19 cù l'influenza hè diventata un prublema più difficiule.

Sicondu u prufessore Liu Huiguo di u Dipartimentu di Medicina Respiratoria è Critica, Hospital Tongji, Università di Scienza è Tecnulugia di Huazhong, u virus Covid-19 è u virus di l'influenza ponu teoricamente esse co-infettati, è in u stadiu attuale, a so co-presenza hè. circa 1-10%.Tuttavia, ùn pudemu micca negà chì, cum'è più è più pazienti sò infettati da a varietà di a varietà Covid-19 Omicron, a barriera immune di e persone diventerà sempre più alta, cusì u percentualità di l'infezione da l'influenza aumenterà ligeramente in u futuru, è una nova norma hà da esse. poi esse furmatu.Tuttavia, questi ùn sò micca i prublemi chì devenu esse focalizati in u mumentu, ma piuttostu nantu à se l'infezione da Covid-19 aumenterà a probabilità di infezzione di l'influenza, è dunque u diagnosticu è u trattamentu deve esse trattatu obiettivamente in u cuntestu di a pratica clinica. .

Quali gruppi di persone anu da esse in alta alerta per infezioni sovrapposte di Covid-19 è influenza?Per esempiu, e persone cù e malatie sottostanti, l'anziani è e persone fragili, ch'elli sò infettati da Covid-19 o influenza solu o in cumbinazione cù i dui virus, ponu esse periculosi per a vita, è queste persone anu sempre bisognu di a nostra attenzione.

Cù a recente crescita di i pazienti positivi di Covid-19, cumu pudemu fà un bonu travagliu di "prumozione di a prevenzione, di diagnostichi, di cuntrollu è di trattamentu di a salute" in u cuntestu di Covid-19, chì hè attualmente duminatu da e varietà di varianti Omicron?Prima di tuttu, u diagnosticu è u trattamentu duveranu cambià gradualmente da u trattamentu di una sola infezione da Covid-19 à u trattamentu cumpletu è u trattamentu sintomaticu.U diagnosticu precoce è u trattamentu per riduce e cumplicazioni, abbassà a taxa di hospitalizazione è accurtà u cursu di a malatia sò i chjavi per migliurà a rata di cura clinica è riduce a rata di morte.Quandu l'infezzione di a gripe forma una nova norma, l'attenzione à i casi di gripe hè a chjave per ottene un diagnosi precoce.

Attualmente, in quantu à a prevenzione, hè cunsigliatu chì insistemu à portà maschere per prevene a rapida diffusione di u virus, prima, perchè i pazienti chì sò stati infettati da Covid-19 in a fase iniziale è chì sò diventati negativi ùn ponu micca escludiri u virus. a pussibilità di infizzioni ripetuta;in segundu, perchè in più di l'infezione da Covid-19, ponu ancu esse co-infettati cù altri virus (cum'è l'influenza) è ponu purtari u virus in i so corpi ancu dopu chì sò diventati negativi è ricuperati.


Tempu di Postu: 16-Jan-2023

Lasciate u vostru Messaghju