Medica: Induve l'assistenza sanitaria hè andata

A 54ª Mostra Internazionale di l'Ospedale è l'Equipementu Medicu di Düsseldorf in Germania hè prevista da u 14 à u 17 di nuvembre di u 2022 à u Centru di Esposizione di Düsseldorf, Germania.

Maiyue Booth No.: Hall 17/E46-3

Sinceramente vi invitamu à visità u stand Maiyue in l'esposizione è aspittemu di cumunicà cun voi!Induve l'assistenza sanitaria va 0

A "Esposizione Internaziunale di l'Ospedale è l'Equipamentu Medicu è Forniture" (MEDICA) in Düsseldorf, Germania, hè una mostra medica cumpleta di fama mundiale, ricunnisciuta cum'è a più grande mostra di l'ospedale è l'equipaggiu medicale in u mondu, cù a so scala insustituibile è influenza classificata prima in u mondu. di e fiere mediche.

Induve l'assistenza sanitaria va 1
Induve l'assistenza sanitaria hè andata 2

Ogni annu, più di cumpagnie 5,000 da più di 130 espositori internaziunali è regiunale,medicalecumpresi 70% da i paesi fora di Germania, cù un spaziu tutali di mostra di 283,800 metri quatratu.Per più di 40 anni, MEDICA hè tenutu annu in Düsseldorf, Germania, chì mostra una larga gamma di prudutti è servizii in tuttu u campu da u trattamentu ambulatoriu à l'assistenza inpatient.L'espositori includenu tutte e tippi generali di l'equipaggiu medicale è forniture, è ancu a tecnulugia di l'informazioni di cumunicazione medica, mobili è equipaggiu medicale, tecnulugia di custruzzione di siti medichi, gestione di l'equipaggiu medicale è più.

Più di 200 seminarii, conferenze, discussioni è presentazioni seranu ancu tenuti durante a Conferenza.E persone di l'industria medica in u mondu sanu, i medichi di l'ospedale, a gestione di l'ospitale, i tecnichi di l'ospedale, i medichi generali, u persunale di u laboratoriu medico, l'infermiera, u staffu di infermiera, i stagisti, i fisioterapisti è altri pratichi medichi discuteranu è cumunicanu quì.A mostra MEDICA hà una forte pusizione dominante in l'industria medica in u mondu sanu.

Induve l'assistenza sanitaria hè andata 4

 

Ningbo Maiyue Bio-Technology Co.,Ltd.

Fundata in marzu 2018, Ningbo Maiyue Bio-Technology Co., Ltd. hè stata cuncentrata nantu à a ricerca, a produzzione, a vendita è u serviziu di materiali diagnostichi in vitro, è hè impegnata à furnisce materie prime principali è cumpetitive è prudutti è servizii ausiliarii cunnessi. per i produttori globali di reagenti diagnostici in vitro.Maiyeu hà vintu largu elogi da i clienti cù prudutti eccellenti è serviziu di qualità.Hè un cumpagnu di parechje imprese famose in u mondu è hè classificatu cum'è unu di i fornitori eccezziunali da i nostri clienti.Maiyue participa attivamente à mostre in u mondu sanu, è hà guadagnatu l'elogi unanimi è un grande sustegnu di i clienti in Pharmed & Healthcare Vietnam 2022 chì hè appena finitu.

nutizie img

Cù a missione di "prumozione di marche indipendenti naziunali", Maiyue hè impegnata à diventà una cooperazione prufonda è un cumpagnu di serviziu di l'imprese di diagnosi in vitro globale, è una soluzione unica à i bisogni di i clienti.Nantu à l'alta qualità è u sviluppu rapidu di a strada, aderisce à a pusizione di u cliente, l'innuvazione indipendente, aderisce à a cooperazione win-win, a crescita senza fine.

In questa mostra, Maiyue pigliarà u catalogu di prudutti di materia prima di alta qualità per apparisce in Düsseldorf, Germania, è furnisce a megliu suluzione à i clienti.

Induve l'assistenza sanitaria hè andata 9

Marca di fornitore di materie prime di diagnostica in vitro di alta qualità, aspittendu à scuntràvi à a mostra MEDICA.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022

Lasciate u vostru Messaghju