U nostru avvisu di vacanze di l'annu novu cinese

Cari Amici.

Per piacè nutate chì u nostru uffiziu serà chjusu da ghjovi 19 di ghjennaghju di u 2023 à dumenica 29 di ghjennaghju di u 2023 per a festa di l'annu novu cinese.

Riprenderemu l'affari normali u luni 30 di ghjennaghju di u 2023.

Grazie assai per u vostru sustegnu cuntinuu di a nostra cumpagnia.

Vulemu à tutti un bon annu novu cinese è un annu novu pienu di successu è gioia !

Bone Feste è prosperità !

(Solu l'ordini seranu pigliati è micca spediti durante u periodu di vacanze, cusì per piacè capisce per qualsiasi inconveniente causatu à voi.)

Squadra di bio-mapper
18 di ghjennaghju di u 2023

迈跃

Ningbo Maiyue Biotechnology Co., Ltd. hè stata fundata in u 2018. Dapoi u so principiu, a cumpagnia hà focu annantu à a ricerca, a produzzione, a vendita è u serviziu di materie prime biologicamente attive per a diagnostica in vitro, è hè impegnata à furnisce nuclei principali è cumpetitivi per fabbricanti globali di reagenti diagnostichi in vitro Materie prime è servizii di prudutti auxiliari cunnessi.Maiyue Bio hà vintu assai apprezzamenti da i clienti per i so prudutti eccellenti è servizii di alta qualità.

Cù a missione di "prumozione di marche indipendenti naziunali", Maiyue Bio hè impegnata à diventà un cumpagnu di serviziu di cooperazione in profonda di cumpagnie di diagnostica in vitro globale è soluzioni uniche à i bisogni di i clienti.Nantu à a strada di u sviluppu d'alta qualità è d'alta velocità, aderite à a pusizione di u cliente, innuvà indipindente, è insiste nantu à a cooperazione win-win.


Tempu di post: 18-Jan-2023

Lasciate u vostru Messaghju